Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

make your choice...NOW !!!


ας θυμηθούμε τι κάνει το μυρμηγκι 


ας πάρουμε μαθήματα από τα ζώα μιας και κατήργησαν «οι ευεργέτες» της χώρας μου την τελευταία 25α …τα αρχαια ελλνικά στα σχολεια μας , την ιστορία μας με τα πασαλείμματα που έχουν ανά τάξη και τα θρησκετικά…

Αρα να θυμηθούμε τι κάνει το μυρμηγκι για να επιζήσει το χειμώνα μπορεί και ρυθμίζει τη ζωή του για να ζήσει βίο ασφαλέστερο .

Το άδηλο μέλλον κρύβεται πίσω από μια σκοτεινή αυλαια –ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ-από την οποία διαφαινονται μόνο ακαθόριστα σχήματα ΓΕΜΙΖΟΝΤΑΣ την ψυχη μας με ΦΟΒΟ του ΑΓΝΩΣΤΟΥ.

Υπάρχει ΠΡΟΝΟΙΑ στην χωρα μου ? ΟΧΙ γιατί αν υπήρχε θα είχε καλλιεργηθεί στις ψυχές μας σαν λαός 3ς πρωτευοντες αρετές : εργατικότητα , οικονομια και εγκρατεια ! έτσι απολαμβανεις ζωή ανώτερη , ωραιότερη , πιο εξευγενισμένη.

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ??
ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΠΩ …ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΑΝΤΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΥΡΜΗΓΚΙ …μονο που τα ζώα μυρμήγκια στο φυσικό τους κόσμο δουλεύουν ομαδικά …!!



ο,τι σπειραμε θερίσαμε ..αλλα εμενα δεν με ρωτησε κανένας για τίποτα.







Ολοι αποφασίζουν για μένα ..χωρίς εμένα 
το κράτος αποφασισε για μενα ότι θα πρέπει να πγαινω σχολειο 12 χρόνια για α εχω στο τέλος ένα απολυτηριο και αν εχω γίνει παπαγαλάκι ίσως δω και τα σκαλια του πανεπιστημίου .


-Αποφάσισαν για μενα από τις πρώτες τάξεις του σχολείου ότι θα πρεπει να έχω ογκο μαθηματων για το σπίτι …να με διαβασει ποιος ..μια μανα και ένας πατερας που δουλευουν νυχτα μέρα ια τα προς το ζην…!!

-Αποφάσισαν για μένα ότι πρέπει να ξοδέψω περισσοτερα από τη ΔΩΡΑΕΝ ΠΑΙΔΕΙΑ που μου «προσφεραν» υποτίθεται για να μάθω 1 ή 2 γλώσσες ή να κανω ιδίαιτερα για αυτά που οι καθηγητές μου δεν φροντισαν λόγω δωρεαν παιδείας να με οπλίσουν…!!


-Αποφάσισαν για μένα ότι πρέπει να ψηφίζω για την ανάδειξη αρχηγού κράτους αυτόν που λαδώνεται πιο πολύ για να εχω ένα καλυτερο μέλλον !


-Αποφασισαν για μένα τι επάγγελμα να ακολουθήσω διοτι πρωτοποριακά επαγγελματα στην χώρα  μου ούτε να το συζητάμε …


-Αποφάσισαν για μένα οι γονείς μου ότι πρεπει να παντρευτω κορίτσι πραμα γιατι τι θα πει ο κόσμος …εδώ ειχαν λογο στην αρχή ..μετα ειχα εγω !


-Αποφασισαν για μένα να με περικόψουν και να με ευνουχίσουν για άλλη μια φορά στις μέρες μου του 2011 και να αποφασίσουν ότι θα χρωσταω για άλλα 50 χρόνια αυτά που «έφαγαν» αυτοί.


-Ακόμα και ο έρωτας  απόφασισε για μένα ότι πρεπει να μεινει μακριά μου χωρίς αιτία και αφορμή …γιατι ετσι θεωρεί ότι είναι καλυτερο για μένα.

Ε ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ …ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ..ΑΠΛΑ ΣΑΣ ΜΙΜΟΥΜΕ  …ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΜΟΥ …ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΜΑΙ !!

ΒΑΖΩ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΡΟΝΟΗΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ σήμερα είμαι μία αυριο θα είναι και τα παιδιά μου !...θα ειμαστε πολλοι!





Προτού να γένει το κακό 


και τελειωθεί το πράμα,
πρέπει να σέβεται κανεις, 

να μη γενεί το σφάλμα !!
 (κρητική παροιμία)   

(από :"Έλα πάρε με καρδιά μου...")






























Δεν υπάρχουν σχόλια: