Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Ξέρω τι φταίει και δε σου θυμώνω ... ξέρεις κι εσύ καλά...



Κι αν είσαι τώρα μακριά μου



εγώ μπορώ 




να σ΄αγαπώ ...




ν΄ανησυχώ...

να περιμένω ...

ένα σημάδι σου να δω !!!





 Να'ρθείς

 Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης
Πρώτη εκτέλεση: Πέγκυ Ζήνα

Και ξαφνικά όλα σκοτείνιασαν μπροστά μου
και ξαφνικά συνάντησα τη μοναξιά
κι είναι γεμάτα τα μάτια μου πόνο
γιατί δε σ΄έχω πια

Ξέρω τι φταίει και δε σου θυμώνω
ξέρεις κι εσύ καλά...

Κι αν είσαι τώρα μακριά μου
εγώ μπορώ να σ΄αγαπώ ν΄ανησυχώ
να περιμένω ένα σημάδι σου να δω

Να΄ρθείς να΄ρθείς πόσο μου έλειψες να δεις
να΄ρθείς να΄ρθείς που σ΄αγαπώ όσο κανείς

Και βιαστικά φεύγεις και χάνεσαι για πάντα
και βιαστικά πηγαίνεις σ΄άλλη αγκαλιά
και δε με νοιάζει καθόλου που θα΄σαι
φτάνει να΄σαι καλά

Κι αν με ρωτήσουν για σένα πώς νιώθω
θα΄χω να πω πολλά

Κι αν είσαι τώρα μακριά μου
εγώ μπορώ να σ΄αγαπώ ν΄ανησυχώ
να περιμένω ένα σημάδι σου να δω

Να΄ρθείς να΄ρθείς πόσο μου έλειψες να δεις
να΄ρθείς να΄ρθείς που σ΄αγαπώ όσο κανείς



(από :"Έλα πάρε με καρδιά μου...")

Δεν υπάρχουν σχόλια: