Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Η θάλασσα είναι σαν τον έρωτα:♥.. μπαίνεις και δεν ξέρεις αν θα βγεις...♥...





η θάλασσα είναι σαν τον έρωτα 
                                                                                                                            
♥ μπαίνεις και δεν ξέρεις αν θα βγεις.....

Αλίμονο αν κόψουμε τα μπάνια 

Μόνο και μόνο ... γιατί πνίγηκαν πέντε -έξι.

Αλίμονο αν προδώσουμε τη θάλασσα  

γιατί έχει τρόπους να μας καταπίνει ♥ 

Η θάλασσα είναι σαν τον έρωτα :


Χίλιοι τη χαίρονται ένας την πληρώνει


♥ ♥ ♥







Στίχοι: Νίκος Ιγνατιάδης
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης
Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Νομικός


Θάλασσα, θάλασσα, τι μου ’χεις κάνει,
για σένα έχασα κάθε λιμάνι.

Σε γνώρισα μια Κυριακή πρωί
κάτω στο Πασαλιμάνι.
Στα θαλασσιά σου μάτια βρήκα
το πιο όμορφο λιμάνι.
Μα η δουλειά μου είναι ναυτικός
και αύριο σαλπάρω μοναχός.

Θάλασσα, θάλασσα, τι μου ’χεις κάνει,
για σένα έχασα κάθε λιμάνι.

Κι αν βρέθηκα μαζί σου μια βραδιά,
με τη μοίρα μου μαλώνω.
Σαν κύμα ταξιδεύω το ντουνιά
και, αγάπη, δε στεριώνω.
Η θάλασσα μου πήρε την καρδιά
κι εγώ ζωή δεν έχω στη στεριά.

Θάλασσα, θάλασσα, τι μου ’χεις κάνει,
για σένα έχασα κάθε λιμάνι.





Ακόμα για μας
Ακόμα για μας
Υπάρχει ένας λόγοςπου είμαστε εδώ
Και αν με κρατήσεις σφιχτά
Μέχρι να φήσω τον εαυτό μου
και να σε νοτίσω με τα δάκρυα μου
Τα δάκρυα της αγάπης
Ενας άντρας έχασε την καρδιά του
σε αυτόν τον δρόμο
Αγάπη μουαν η θάλασσα και εσύ δεν ήσαστε εδώ
Δεν θα ήμουν ούτε εγώΑγάπη μου
η αγάπη υπάρχει όταν είμαστε κοντά στο θεό
Αγάπη μου
                                                                  
      Ακόμα για μας
Ακόμα για μαςυπάρχει ένας άλλος κόσμος
που δεν θα μας χωρίσει ποτε
και χωρίς ποτέ να πούμε αντίο
θα αφήσω αυτό το μέροςκαι θα φύγεις κι εσυ
και για αυτόδε θα χωρίσουμε ποτε
τίποτα δεν θα πάρει την αγάπη μας
Ένας άνθρωπος βρίσκει
την αγάπη του σε αυτόν τον δρόμο
                                                               
        Αγάπη μου
αν η θάλασσα και εσύ δεν ήσαστε εδώ
Δεν θα ήμουν ούτε εγώ
Αγάπη μου
η αγάπη υπάρχει όταν είμαστε κοντά στο θεό
Αγάπη μου







Δεν υπάρχουν σχόλια: