Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

...ΚΑΛΗ σου ΜΕΡΑ...έτοιμος ο καφές ...χωρίς κουλουράκι..όμως ...




.....Σήμερα στις 7:00 π.μ βάζοντας μπρος το αυτοκίνητο να 

ζεσταίνεται λίγο η μηχανή γιατί κάνει κρύο πλέον ...
άρχισε να παίζει στο ραδιόφωνο
(-ωχ αμέσως σκέφτηκα πάει η
 μπαταρία το ειχα ξεχασει ανοιχτό -)
 το τραγούδι  ΣΑΝ ΠΑΛΙΟ ΣΙΝΕΜΑ ...και άρχισα 

να το σιγοτραγουδώ ...μπλα μπλα μπλα... 
 "Για στιγμές μυστικές για λάμψεις μαγικές γι' αγκαλιές ερωτικές για νύχτες φωτεινές..." 

 ...εδώ σε αυτό τον στίχο με "τσάκωσα" να χαμογελώ ..τί νύχτες ερωτικές και φωτεινές που εγω εχτές έπεσα πτώμα από τη κούραση ...τρομάρα μου .... ούτε αν ονειρεύτηκα δεν θυμάμαι ......




έτοιμη να ξεκινήσω για το γραφείο ..και ουπςςς Παναγιά μου

...με τις παντόφλες φεύγω ?? πάλι γέλωτα ..
Ξέχασα να 
φορέσω τα παπούτσια μου ...δυστυχώς κάτι δεν πάει καλά ..
τί τρέχω να προλάβω ?? τί αγχος είναι αυτό ?? ...
ωραία και γιατί τρέχω ?? ...μπααα σε καλό μου σήμερα ...

θα ναι μια μέρα "ξεχασιάρα" σκεφτηκα ...χαμογελαστή ..όπου 

χαζό παιδί χαρα γεμάτο ...κι ας κυλησει έτσι ..
τί να κάνω τώρα ?? 

ΤΙΠΟΤΑ..... θα το αφήσω δεν θα τον "πολεμήσω τον δράκο σήμερα"...!! 


"Τι νόημα έχουν όλα αυτά
Τι τρέχω να προλάβω ;
Πέρασε η μισή ζωή
Δίχως να καταλάβω"....(αααα Παπάζογλου) !!

θέλω καφέεεεεεεεεεεεεεεεε επειγόντως ...
... : --"νες μέτριο με γάλα παρακαλώ 
και δυνατό ..πολύ δυνατό --κουλουράκι θέλετε ?
                       --χωρίς κουλουράκι σήμερα ...για τιμωρία
               μου ... για να κυλήσει διαφορετικά σήμερα 
                χωρίς "γλυκό" ... να κατεβεί λίγο το 
                  "ζάχαρο" ... να την επιθυμήσω 
                          ρε παιδί μου λίγο τη "γλυκα" 
                      ...να μου λείψει....!!!

"μη με βάλεις σημάδι,ζητάει ένα χάδι η ψυχή,
το μπορείς μόνο εσύ"....(ΕΓΩ)

καλή σου μέρα ...Πέμπτη μου...!!


(....ΏΡΑ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!)



                                                                           


Μουσικη:ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ
Στιχοι:ΕΛΕΑΝΑ ΒΡΑΧΑΛΗ 

Όμορφη μέρα



Όμορφη μέρα με βλέμμα χαράς,
χρώματα γύρω και ελπίδες για μας.
Είναι ένα δώρο η ζωή μα συχνά το ξεχνάω.

Στον ουρανό του θεού η φωλιά
και ας μην είμαστε οι δυο μας πουλιά.
Απολαμβάνω τη μέρα και χαμογελάω.

Μίλησέ μου με φωνή τρυφερή,
μη χαλάσεις τη μέρα μου αυτή,
με μια λέξη σου,με μια συλλαβή,
μη με βάλεις σημάδι,ζητάει ένα χάδι η ψυχή,
το μπορείς μόνο εσύ.

Όμορφή μέρα,του κόσμου οι φωνές
φτάνουν στ'αυτιά μου σαν τις Κυριακές.
Μοιάζει σαν άνοιξη,μοιάζει η ζωή με αλήθεια.

Λες και το φως πια δε δείχνει πληγές,
βρήκε ένα τρόπο να μπει στις ψυχές.
Όλα είναι ίδια μα δε μοιάζουνε πια με συνήθεια.

Μίλησέ μου με φωνή τρυφερή,
μη χαλάσεις τη μέρα μου αυτή,
με μια λέξη σου,με μια συλλαβή,
με με βάλεις σημάδι,ζητάει ένα χάδι η ψυχή,
το μπορείς μόνο εσύ.


















Δεν υπάρχουν σχόλια: