Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Σε προειδοποιώ, σε ενημερώνω..!♪♫•*¨❤*

♪♫•*¨❤*♪♫•*❤*♪♫•*¨❤*♪♫•*❤*♪♫

Ποτέ δε σκέφτηκα ότι θα πόναγε έτσι η αγάπη
Όταν θάβεται ανάμεσα σε ένα οχι και ένα ναι
Είναι τη μια μέρα αυτή, την άλλη μερα εγώ
Μ' αφήνεις χωρίς καρδιά
Και με μηδέν λογική
Σε προειδοποιώ και σ'ενημερώνω οτι πλεον παραιτούμαι
Από τα βρώμικά σου σχέδια
Ξέρεις οτι εχω αναπτυξει ανοσία σε σενα
Σε περίπτωση που τα θαλασσώσουμε
Για χάρη σου έμεινα σαν τη Μόνα Λίζα
Χωρίς θλίψη και χωρίς χαμόγελο
Ας σε φροντίσει ο Θεος κι η μάνα σου
Φεύγω, θα είναι καλύτερα έτσι
Ξέρω ότι το να σε ξεχάσω δεν είναι εύκολο πράγμα
Με κάρφωσες στο σώμα σου σαν μαχαίρι
Αλλά ότι μπαίνει πρέπει να βγεί
Και αυτοί που είναι εδώ θα πρέπει να φύγουν
Ξεκινώντας από εμένα

♪♫•*¨❤*♪♫•*❤*♪♫•*¨❤*♪♫•*❤*♪♫
Ίσως δεν είσαι εσύ αυτός για μένα
Δε ξέρω πώς μπορεί να συνεχίσει κάποιος να ζει
Αγαπώντας έτσι,
Είσαι τοσο αξιολύπητος,
νευρωτικός,
σατιρικός,
ψυχωτικός,
Δεν το βλέπεις;
Το τανγκο δεν είναι για τρεις
Σχεδιάζω να δραπετεύσω αλλά πάει στραβά
Αλλά θα το προσπαθώ ξανά και ξανά
Θα...
Φεύγω
Έφυγα
Ε ε ε...
Θα είναι καλύτερα έτσι

♪♫•*¨❤*♪♫•*❤*♪♫•*¨❤*♪♫•*❤*♪♫
Ας σε φροντiσει ο Θεος κι η μάνα σου
Φεύγω, oh oh oh...
Ας σε φροντiσει ο Θεος κι η μάνα σου
Φεύγω,
Θα είναι καλύτερα έτσι

❤*♪♫
Shakira - Te Aviso, Te Anuncio
❤*♪♫



♪♫•*¨❤*♪♫•*❤*♪♫•*¨❤*♪♫•*❤*♪♫♪♫•*¨❤*♪♫•*❤*♪♫•*¨❤*♪♫•*❤*♪♫






2 σχόλια:

morfeas είπε...

αν πρέπει να φύγεις φύγε και μη κοιτάξεις πίσω..
να ξέρεις όμως: θα πονάς μια ζωή

ελα παρε με καρδια μου είπε...

προς το παρον μενω στην αμεση ενημερωση ::)) morfeas !!!

την καλημερα μου !!!