Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

"Η ΚΥΡΙΑ ΝΤΑΛΛΟΓΟΥΕΗ .."


Κι ανοίγοντας τα μάτια της είδε αυτά τα 

φρέσκα τριαντάφυλλα, σαν μια

 τραχηλιά από λινό, βγαλμένη μόλις 


απ'τη σκάφη και απλωμένη πάνω σε 

λυγαριές .



Και κείνα τα κόκκινα γαρύφαλλα, 

σκοτεινά και διακριτικά, με τις κορυφές 

τους στον αέρα.

Κι όλα τα μοσχομπίζελα , απλωμένα 

μέσα στα βάζα τους, άσπρα σαν το χιόνι, 

σε απόχρωση βιολέ,ή ώχρας -σάμπως να 

είχε κιόλας βραδυάσει και τα κορίτσια 

με τις μουσελίνες είχαν βγεί έξω για να 

μαζέψουν μοσχομπίζελα και 

τριαντάφυλλα όταν πιά η θαυμάσια 

καλοκαιρινή μέρα,με κείνο το σκοτεινό 

μπλέ ουρανό της, με τα δελφίνια της, με 

τα γαρύφαλλα, με τις πασχαλιές της, 

είχε πια τελειώσει.

Κι ήτανε εκείνη η στιγμή , ανάμεσα έξη 

επτά , που όλα τα λουλούδια- 

τριαντάφυλλα, γαρύφαλλα, ίριδες, 

πασχαλιές, - είναι σαν φλέγωνται.

Άσπρα, βιολετιά, κόκκινα, και με κείνο 

το βαθύ πορτοκαλί, όλα τα λουλούδια 

ήταν σαν να καίγονταν από μόνα τους,

αμετάκλητα τυλιγμένα σε κείνη την 

περίεργη ομίχλη.




Virginia Wolf




*μτφ: Κωστούλα Μητροπούλου




******************************************************

3 σχόλια:

Ελένη Φλογερά είπε...

Πανδαισία χρωμάτων και αρωμάτων!!!

Levina είπε...

Aν και τα γράμματα του κειμένου τα διαβάζω μισά ...
είναι αυτές οι εικόνες και τα αρώματα που με κρατάνε στην ζωή!

Τα φιλιά μου
καλό βράδυ!!

ελα παρε με καρδια μου είπε...

καλημερα ΕΛΕΝΗ ΦΛΟΓΕΡΑ ...
καλημέρα levina...
εχω θεματακι λίγο με τα γραμματα και την ώρα εδω στο blog ...
ενω τωρα ειναι 12-7-2012 και 8 το πρωί εδω μου γράφει αλλη ωρα ...θα το μαθω που θα παει να την αλλαξω ...
το βιβλίο σας το προτείνω ανεπιφυλακτα ...γεματο πανδαισία συναισθημάτων και πλημμυρα από χρώματα !!
τα φιλια μου και το ευχαριστώ μου !!