Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

KI ΗΡΘΕ ΚΑΠΟΤΕ Η ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ ...ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ....


25-10-2011


Ξέρω  ΕΜΕΝΑ Καλύτερα 

Από τον καθένα

 Και χωρίς ΕΜΕΝΑ,

 ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΖΩ......!!!

ξέρω πως φταίω εγώ  ....κι ειν' αρκετό!!!




//'' στο είπα ...θυμάσαι ?....//





Εγώ χωρίς εμένα


Στίχοι: Πήγασος
Μουσική: Πήγασος
Πρώτη εκτέλεση: Σάκης Ρουβάς

Όλα γίναν για μένα

για να μην κουραστώ

κι έτσι πέρασαν χρόνια

δίχως να προσπαθώ

κι ήρθε κάποτε η μέρα

κι ήμουν εγώ χωρίς εμένα

Όλα γίναν για μένα

για να μην πληγωθώ

κι έτσι πέρασαν χρόνια

δίχως να ερωτευτώ

κι ήρθε κάποτε η μέρα

κι ήμουν εγώ χωρίς εμένα

Ποιός το ξέρει τι είναι για μένα πιο καλό

ποιός διαλέγει απ' τη ζωή μου τι θα ζω

Ξέρω εμένακαι δε ρωτάω κανένα

χωρίς εμένα πια στιγμή δε ζω

Όλα πάνταγια το δικό μου το καλό

και ποιος είμαι

ποτέ δεν πρόλαβα να πω πια το λάθος

είναι δικό μου λάθος

ξέρω πως φταίω εγώκι ειν' αρκετό

Όλα γίναν για μένα για να μην κουραστώ

πράξη τα όνειρά μου

δίχως να ονειρευτώ

κι ήρθε κάποτε η μέρα

κι ήμουν εγώ χωρίς εμένα !!











Δεν υπάρχουν σχόλια: